mandag den 15. oktober 2007

Ting nr. 7: GoogleTalk
For at løse Ting 7, skal du have en konto at chatte fra. Da du oprettede en Google konto, for at lave din blog, fik du samtidig en GoogleTalk konto. Den kan du finde, hvis du logger på din Google-konto. Se trin for trin-vejledningen, prøv det af, og ugens opgave er løst.

Husk, at du kun kan chatte med andre, hvis de bruger samme chatprogram som dig selv. GoogleTalk og MSN Messenger kan ikke tale sammen.

Se evt. vejledning i Tips og vejledninger, eller læs Googles egen her.

Husk at skrive i din blog hvad du synes om både Messenger og Google Talk.

Ressourcepersoner til GoogleTalk: Jens Yde, Åby 89409500, Kirsten Kaae, Tilst 86241588, Marianne Lanstorp, Risskov 89409600

2 kommentarer:

fie sagde ...

Havde problemer med at sende mine kommentarer fra min hjemmepc. Det er endnu ikke lykkedes mig at få "talt" med nogen.
Hilsen Inge

fie sagde ...

Jeg tror det lykkedes,a t få oprettet google talk. men jeg opgav vistnok messenger.MÅske forsøger jeg igen senere.
Hilsen INge